Zintegrowany system zarządzania
GGT Solutions S.A. jako jedna z pierwszych spółek podwykonawczych w branży geotechnicznej w grudniu 2018 r. wdrożyła zintegrowany system zarządzania jakością zgodnie z normą PN-EN ISO 9001:2015 oraz zarządzania środowiskiem zgodnie z normą PN-EN ISO 14001:2015. W lipcu 2023 roku system został rozbudowany o system zarządzania BHP zgodnie z normą PN-EN ISO 45001:2024.
Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania firmy GGT Solutions S.A.
Nasza Spółka realizując powierzone przez Klientów zadania, stosuje się do polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania. Celem priorytetowym w działalności naszej firmy jest uzyskanie pełnego zaufania i zadowolenia naszych Klientów oraz innych stron zainteresowanych oferowanymi przez nas usługami o odpowiedniej jakości. Wszelkie prace z zakresu naszej oferty są realizowane przez spółkę z troską o zdrowie i bezpieczeństwo ludzi oraz bezpieczeństwo powszechne.
Bardzo istotne jest dla nas minimalizowanie złego wpływu na środowisko naturalne poprzez zobowiązania naszych pracowników do przestrzegania obowiązujących norm i przepisów oraz użytkowania najwyższej jakości sprzętu, spełniającego wymagania prawne, ze szczególnym uwzględnieniem wymagań związanych z ochroną środowiska. Firma dba również o stały rozwój i umocnienie swojej pozycji na rynku oraz zapewnienie zysku akcjonariuszom.
Cel ten osiągamy poprzez:
- wzmocnienie zaangażowania kierownictwa na każdym szczeblu, poprzez właściwe zaadresowanie obowiązków i odpowiedzialności,
- wzrost identyfikacji pracowników z działaniami na rzecz jakości, ochrony środowiska (w tym zapobieganie zanieczyszczeniom), bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wzmocnienia ich udziału w procesie ciągłego doskonalenia,
- zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków w pracy w celu zapobiegania wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym, urazom i dolegliwościom zdrowotnym oraz zdarzeniom niebezpiecznym poprzez podejmowanie proaktywnych działań profilaktycznych,
- analizę zdarzeń niepożądanych oraz ich eliminację (w tym eliminacje zagrożeń i ograniczenie ryzyk dotyczących BHP) poprzez wdrożenie innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz unowocześnienie i modernizację parku maszyn,
- przestrzeganie wymagań prawnych i innych związanych z prowadzoną działalnością,
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji i świadomości pracowników, wzrost kultury jakości, ochrony środowiska, bezpieczeństwa i zaangażowania w nią pracowników,
- utrzymywania i ciągłe doskonalenia zintegrowanego systemu zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2015 oraz środowiskowego wg normy PN-EN ISO 14001:2015 oraz BHP wg normy PN-EN ISO 45001:2024,
- zapewnienie odpowiednich zasobów i środków dla wdrożenia i utrzymania tej Polityki.
Działania koncentrujemy na trzech obszarach:
Nasi pracownicy:
- których wspieramy w ich zaangażowaniu w odpowiedzialność za jakość, ochronę środowiska i zapobieganie zanieczyszczeniom, bezpieczeństwo i higienę pracy swojej oraz współpracowników
- z którymi wspólnie osiągamy wzrost poziomu kultury jakości, ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa.
Nasi Klienci i inne zainteresowane strony:
- dla których stajemy się coraz bardziej wiarygodni, poprzez zapewnienie jakości świadczonych usług, właściwą organizację prac oraz działania prośrodowiskowe,
- z którymi wspólnie chcemy realizować cele, które nam stawiają oraz od których oczekujemy wspierania w realizacji naszych celów w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy w oparciu o wspólnie wypracowane stanowisko dot. wymagań w zakresie BHP.
Wszystkie szczeble budowy i przedsiębiorstwa (w tym podwykonawcy):
- pomiędzy którymi następuje poprawa przepływu informacji oraz wiedzy, które – przeanalizowane i odpowiednio wdrożone – zwiększają skuteczność działań w zakresie jakości, środowiska i poprawy warunków pracy,
- od których oczekujemy zaangażowania w jakość, ochronę środowiska, zapobieganie zanieczyszczeniom i odpowiedzialność za bezpieczeństwo i higienę pracy (włączając w to naszych podwykonawców).